محمد جواد مهدوی

شهدا شرمنده ایم

محمد جواد مهدوی

شهدا شرمنده ایم

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
پیوندها

توجه! توجه! توجه!

شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۰۳ ب.ظ


سلام...

با توجه به اینکه کم کم داره حجم وبلاگم به آخر میرسه باید از مطالب قدیمی تر کم بشه...

خواهشی که از دوستانم دارم اینه که

تا تاریخ پنج شنبه همین هفته یعنی 15مهر از بین 173 مطلبی که در زمینه های مختلف از جمله:


شهدا

قرائت قرآن کریم

استاد محمود شحات انور

استاد حامد شاکرنژاد

قاریان ایرانی

استاد رائفی پور

شهدا

مطالب مذهبی

و...

به ترتیب سه تا پنج مطلب رو بنا به سلیقه انتخاب کنن و در قسمت نظرات به اسم خودشون ثبت کنن...

تا بنده بتونم مقایسه ای کوچک انجام بدم و ببینم که شما از چه مطالبی استقبال کردید و چه مطالبی رو دوست داشتید و برعکس

تا در آینده حول اون محور مطلب بذارم...

به هر حال بیش از یک سال میشه دارم مدام براتون پیام میذارم

و سعی کردم مطالبم خیارشوری نباشه!

و خواننده به فکر فرو بره

فقط یه نکته...

ذکر کنید مثلا

محمود شحات این پنج تا

و بعدی ها هم به همین منوال

چون من خودم

همه شونو دوست دارم

و دلم نمیاد پاکشون کنم

الان موندم و نمیدونم چکار کنم

مطالب جدید تر هم بهتر از قبلی ها نباشه بد تر نیست

من برای گذاشتن مطلب خیلی فکر میکنم

وقت زیادی هم ازم میگیره

چون من خودم رو جای مخاطب رو به رو فرض میکنم

و فکر میکنم الان این نوجوان چی دوست داره تو وبلاگم ببینه

با چه چیز هایی کیف میکنه و...

بنابراین نظر شما برام خیلی خیلی مهمه

لطفا با دقت کافی

مطالب گذشته رو ببینید و به صورت جامع و همه جانبه نظر بدید

ممنون از شما



  • محمد جواد مهدوی

نظرات (۳)

  • علیرضا گلرنگیان
  • سلام...
    خب خب خب
    والا اینی که می خوام بگم، نمی خوام بگم که من می خوام گلچین کنم...
    همه ی مطالبت قشنگ و زیبا هستن و البته سلایق هم زیاد و متفاوت...
    حالا برای من که همه جالب بودن ولی چون هنوز وقت ندارم این چند تا رو بیشتر نظرمو جلب کردن، میگم تا ان شاالله هم می گردم پیدا می کنم (دیگه زحمت دسته بندیشون با خودت!):

    -استاد حامد شاکرنژاد - مرکب خوانی جواب الجواب بیات (بیات7) و جواب رست (رست3)

    -قطعه ای از مرکب خوانی استاد سعید طوسی

    -تشابه قرائت دیدنی استاد محمود شحات انور به پدرش (سوره کافرون) _ مقام رست

    -قطعه ای زیبا از الشیخ محمود شحات انور - دستگاه صبا

    -آشتی با امام زمان(عج) - (دعای عهد و زیارت آل یاسین با صدای استاد فرهمندیان)

    و همینطور پست: بدون شرح!!!

    من که از تلاوتتون لذت بردم... 

    ان شاالله موفقیت های بیشتر...
    پاسخ:
    سلام... ممنون از شما، باز هم برام نقطه نظر ها و انتقادات و پیشنهاداتتون رو بفرستید...
    سلام محمد جواد...
    راستشو بخوای مطالب خوبت زیادن و  حوصله ندارم بنویسمشون
    انشاءالله جلسه میبینمت بهت میگم...
    پاسخ:
    سلام... بی صبرانه منتظر نظرات شیرین و همه جانبه ات هستم
  • علیرضا گلرنگیان
  • سلام...
    با تسلیت این ایّام جانسوز...
    نه بابا خواهش می کنم وظیفه س...
    دیگه بیشتر از این نباشیم، به عنوان یه دوست که هستیم...
    -سخنان استاد رائفی پور خیلی جذابن، خدا حفظشون کنه،
    -قطعه ای زیبا پیرامون مناجات با امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)
    -شهدا شرمنده ایم یک ودو
    ان شاالله بازم میگردم
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام... ممنونم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی