محمد جواد مهدوی

شهدا شرمنده ایم

محمد جواد مهدوی

شهدا شرمنده ایم

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان
پیوندها

بدون شرح!!!

جمعه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۱۵ ق.ظ

بنا به خواسته دوستانم، چه تو مدرسه و چه تو جاهای دیگه،

چندتا قرائت پر غلط و پر اشکال و ضعیف و به درد نخور از خودم رو براتون گذاشتم...

خوشحال میشم اگه کسی، اشکالهای قرائتم رو تو قسمت نظرات برام بفرسته،

به هر حال میخام با پوشش نقاط ضعفم به نوعی پیشرفت کنم!!!

...

قرائت اول: سوره اسرا از آیه 9 تا 14

اجرا شده در جلسات قرآن باشگاه فرهنگی ورزشی اتحاد خراسان رضوی

(فدائیان اسلام) 

دریافت

...

قرائت دوم: سوره آل عمران از آیه 189 تا 194

اجرا شده در مسجد ابوذر مشهد

دریافت

...

قرائت سوم: سوره مائده  آیه 55 و 56

اجرا شده در تالار نور _ آبکوه مشهد

دریافت


  • محمد جواد مهدوی

نظرات (۴)

گوش میدم عزیزم
  • علیرضا گلرنگیان
  • سلام

    از کی تقلید می کنین آقا جواد؟

    نکنه می خواین بگین صاحب سبکین؟!
    پاسخ:
    سلام مجدد...
    بنده حدود دو ساله که شروع کردم و از استاد محمود شحات انور تقلید میکردم...
    که حدود یک ماه پیش استاد سادات فاطمی به من گفتن که روش خوندنتو عوض کن و از شحات پدر تقلید کن...
    من هم بدون دلیل و برهان قبول کردم و الان دارم از شحات کبیر یعنی محمد شحات انور تقلید میکنم...
    نه، مهم کار کردنه و پشتکاره آدمه که مدام با قرآن باشه و گرنه سبک ها و الحان به دردی نمیخوره
    البته نمیگم بده ولی تفسیر و معانی و بالاتر از همه عمل به قرآن معجزه میکنه تو زندگی...
  • علیرضا گلرنگیان
  • والا من در حدی نیستم که بخوام راجع به کسی نظر بدم یا انتقاد کنم...

    آخه خودم تازه شروع کردم از استاد منشاوی

    فقط می تونم بگم عالیییییییی بود عالی... خیلی زیبا خوندین...

    راستی اون عکس خودتونه با استاد شاکرنژاد؟؟



    پاسخ:
    سلام...
    خیلی ممنون از نظر لطفتون...
    بله، عکس های دیگه هم هستن که بعدا رو میکنمشون!!!

  • علیرضا گلرنگیان
  • سلام...

    بله درست می گید (جناب وزیر النغم!!) دقیقا همینطوره...

    مهم سبک نیست، هرچی آدم توکل به خدا داشته باشه و برای رضای خدا  و فهم معارف عمیق قرآن تلاوت و تلاش کنه،

    خدا خودش راه صحیح رو جلو پاش میزاره...

    راستی بنظر من شما نصف راه رو با موفقیت رفتین...(از لحن تون معلومه)

    امیدوارم بیشتر موفق بشید ان شاالله... یاعلی
    پاسخ:
    سلام... خیلی ممنون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی